11.1.12

Το δικό μου TOP 10...

Μπορεί να μπήκε νέα χρονιά, οι συνήθειες όμως στη γειτονιά μας δεν άλλαξαν... Με την επιστροφή μου, λοιπόν, από το ταξίδι μου βρήκα να με περιμένουν τρεις προσκλήσεις για το παιχνίδι με το TOP 10 των αγαπημένων μας πραγμάτων!! Από πού ήταν αυτές οι προσκλήσεις;
Από τη Δημητρούλα και το Friends for ever!,
από τη Veronica και το VM designblogg και
από την Ευτυχία και το Δια Χειρός Ευτυχίας...
Δε θα μπορούσα να αρνηθώ, οπότε σας παρουσιάζω το δικό μου



1. Αγαπημένο βιβλίο: 
   Λατρεμένο βιβλίο από τα παιδικά μου χρόνια
"Ο μικρός πρίγκιπας" του Antoine de Saint-Exupery.



2. Αγαπημένη πόλη:
Μα ποιά άλλη;! Η πόλη μου... τα Χανιά!!
από τη σελίδα στο facebook:
https://www.facebook.com/ChaniaCreteByNikos
με εκπληκτικές φωτογραφίες της πόλης και του νομού Χανίων...




 3. Αγαπημένο γλυκό:
Η μηλόπιτα του μπαμπά μου!!
Είναι πεντανόστιμη και όλοι όσοι τη δοκιμάζουν μου ζητούν τη συνταγή...
Η φωτογραφία είναι από το blog Βetty's Cuisine,
απ' όπου και τη δανείστηκα αφού δεν έιχα πρόχειρη τη μηλόπιτα του μπαμπά ;)



4. Αγαπημένο άρωμα:
Αγαπημένο αυτής της περιόδου το Armani Code!!






5. Αγαπημένο blog:
 Καθένα από αυτά που βρίσκονται στη λίστα των αγαπημένων μου!!
(Ξέρω
είναι διπλωματική η απάντηση, αλλά δε μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο)



6. Αγαπημένες μπότες:
Γενικά οι μπότες είναι λατρεμένος τύπος παπουτσιού!!
Ιδιαίτερα οι ίσιες, άνετες και για όλες τις ώρες...
 
 



7. Αγαπημένος προορισμός:
Όλοι οι προορισμοί που έχω πάει και αναπολώ με νοσταλγία και
όλοι εκείνοι που ονειρεύομαι να επισκεφτώ...
 




8. Αγαπημένο μέρος για καφέ:
Το "Emigre" των φοιτητικών μου χρόνων στη Θεσσαλονίκη,
η "Κουκουβάγια", το "Άρωμα", το "Παλλάς", το "Μικρό καφέ",..., στα Χανιά.



9. Αγαπημένο φαγητό:
Σε βαθμό κακουργήματος το κλασσικό κρητικό πιλάφι!!
Αυτή η φωτογραφία δανεισμένη από το blog grkouzin



10. Αγαπημένη ανάρτηση:
  Η αλήθεια είναι οτι δεν ξέρω ποιά να διαλέξω,
μιας κι αισθάνομαι πως όλες έχουν κάτι από 'μενα...
Αφού χρειάζεται όμως, θα ξεχωρίσω την ανάρτηση με τίτλο "Σκουλαρίκια με υγρό γυαλί!!" ,
γιατί ήταν η πρώτη μου προσπάθεια για οδηγίες βήμα-βήμα και
γιατί ευχαριστήθηκα πολύ που φάνηκε χρήσιμη σε πολλές από εσάς!!


Όποια έχει τη διάθεση να συνεχίσει το παιχνίδι, ας μας γράψει το δικό της ΤΟΡ 10!!

15 σχόλια:

  1. ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙ Η ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ!!!!!!
    ΠΙΛΑΦΑΚΙ Ε; ΑΝΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΥΟ ΚΑΝΤΟ ΣΟΥΠΙΤΣΑ ΜΕ ΚΟΤΟΥΛΑ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρηνάκι μου οι γαλότσες είναι super!!!!!!! Μου αρέσουν πολύ - πολύ και τις ξεχώρισα αμέσως..... έχουν ένα πολύ ιδιαίτερο στυλ!!!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΡΗΝΗ....μου μπορείς να μου πεις τι ειναι αυτές οι συπτώσεις μεταξύ Κρητης και Θεσσαλονίκης;;;; σε πολλα τοπ τεν που βλέπω όλο θα υπάρχει και καποια συνδεση αυτών των δύο τόπων.....αυτό με κάνει πολυ χαρούμενη.... το πιλαφι όλα τα λεφτά δοκιμασμένο.... οι γαλότσες σούπερ....φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΠΡΙΓΚΗΠΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑ ΤΙΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ ΑΓΕΛΑΔΙΤΣΕΣ!!!!!!!ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΡΗΝΑΚΙ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!(ΝΑΣΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, πώς το ξέχασα εγώ το κρητικό πιλάφι;;;;
    Τρελαίνομαι και ο άντρας μου το φτιάχνει καταπληκτικά!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ κρητικό πιλαφι δεν έχω φάει, αλλά που θα μου πάει...! Φιλάκια Ειρηνάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @effie: όχι άλλη σούπα!! έλεοοοοοοοος :(
    @natasha: φάτσες δεν είναι οι αγελαδίτσες;;;
    @ρούλα: αυτό το δέσιμο που λες το συναντώ από την πρώτη μέρα που ήρθα στη θεσσαλονίκη (ως φοιτήτρια) και το επιβεβαιώνω!! είναι σαν κάτι να τους δένει αυτούς τους τόπους!!
    @νάσια: το ίδιο κι εγώ ;)
    @φιλιά: είσαι πολύ τυχερή τότε και να τον προσέχεις τον αντρούλη σου!!
    @butterfly: να φας με την πρώτη ευκαιρία!! στο συστήνω ανεπιφύλαχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α έχουμε την ίδια αγαπημένα κολόνια. Και το πιλαφάκι επίσης είναι από τα αγαπημένα μου, βάζω και γιαούρτι εγώ να κρυώσει λίγο όταν είναι αχνιστό !! Αλλά και τα μποτάκια αγελαδάκια τι πλάκα έχουν :))
    Καλό βράδυ **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρηνάκι μου οι αγελαδίτσες σούπερ!!!Οσο για το κρητικό γαμοπίλαφο,δεν έχω λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. λατρευω μικρο πριγκηπα, εχουμε ιδια φιλοσοφια και σταση ζωης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αθάνατη Κρήτη!!!!! Περνά απο το νέο μου blog το άλλο το διέγραψα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κυρία Ειρήνη χαίρομαι που αποφασίσατε τελικά να το παίξετε, είναι πολύ ωραίο παιχνίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Emigre!!!Tι μου θύμησες τώρα!!!Αγαπημένο και δικό μου καφέ αν και έχω να πάω αρκετά χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά με υγεία
    Όμορφο το παιχνίδι
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή