17.1.12

Καθρέφτης ζωγραφισμένος στο χέρι...

Η πρώτη φορά που επιχείρησα να κάνω κάτι παρόμοιο ήταν για τη μεγάλη μου αγάπη, το βαφτισιμιό μου το Νικόλα το Πάσχα... Τότε δεν πίστευα οτι το αποτέλεσμα, που μπορείτε να δείτε εδώ, θα μου άρεσε τόσο πολύ ούτε οτι θα άρεσε τόσο πολύ και στον υπόλοιπο κόσμο!! Ιδιαίτερα η καλή μου φίλη Φανή είχε ενθουσιαστεί πάρα-πάρα πολύ, οπότε εύκολα αποφάσισα να της κάνω ένα ανάλογο δωράκι για τη γιορτή της. Η αντίδραση της όταν το έλαβε, μου χάρισε ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη :)


Υ.Γ. Ο καθρέφτης αυτός είναι η συμμετοχή μου για το δημιουργικό διαγωνισμό Ιανουαρίου της a pink dreamer

18 σχόλια:

  1. Πολύ χαριτωμένος και παιχνιδιάρικος καθρέφτης!!!!Το κοριτσάκι με τα μπαλόνια εκφραστικότατο!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι τέλειος που είναι... Δεν έχει άδικο η κυρία Φανή που έχει ξετρελαθεί, είναι πραγματικά υπέροχος καθρέφτης! Ούτε αγορασμένος να 'τανε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι καταπληκτικός!!!! Μπράβο σου για άλλη μια φορα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙΑ ΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τοσο αθωος και ομορφος καθρεφτης... Μου αρεσει πολυ!!!
    μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδικό και χαρούμενο και αισιόδοξο και φυσικά πανέμορφο!!!! Ειρηνούλα μου να το επιχειρήσεις πάλι!!! Σε φιλώ και σου εύχομαι ένα άκρως δημιουργικό απόγευμα!!! Φιλάκιααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι μας αρεσε κ κεινο κ μας αρεσει κ αυτο φυσικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΤΥΧΕΡΗ Η ΦΑΝΟΥΛΑ! ΑΤΣΑ! ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ! ΘΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΣ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Ειρηνούλα!!Καλά έκανες και το ξαναεπιχείρησες!!Το αποτέλεσμα σε ανταμοίβει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφοοοοοοοο.....
    Ειρήνη μου, έγινε φανταστικό, μπράβο σου...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ πολύ όμορφο, Ειρήνη μου! Μπράβο!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΣΟΥ!!!!ΤΥΧΕΡΗ Η ΦΑΝΟΥΛΑ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑι εγω αυτό θα έκανα Ειρήνη μου θα σου χάριζα ένα μέγαλο χαμόγελο!!!! Πολυ πολυ πολυ όμορφο το καθρεφτάκι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειρηνη μου ειναι παρα πολυ ομορφος!Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. φανταστικος καθρεφτης ειρηνη μου!!! σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φανταστικός πραγματικά Ειρήνη μου!!τυχερή η φίλη σου!!! καλή σου επιτυχία! φιλάκια γλυκούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό Σαββατοκύριακο Ειρήνη μου!!!! Φιλάκιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή