30.1.12

Πεταλούδα - κρεμαστό διακοσμητικό για βρεφικό δωμάτιο

Τα κρεμαστά διακοσμητικά των βρεφικών-παιδικών δωματίων είναι κάτι που αγαπώ πάρα πολύ!! Σε όποια μορφή κι αν είναι κι ότι υλικά και να 'χουν χρησιμοποιηθεί, νομίζω οτι προσθέτουν πολύ στη διακόσμηση των δωματίων των μικρών μας φίλων... Έτσι όταν είχε κάνει η Ρένα, τη γνωστή πλέον στους περισσότερους πρό[σ]κλησή της, πριν από κάποιον καιρό η επιλογή να κάνω μια κρεμαστή πεταλούδα έγινε στη στιγμή, χωρίς να χρειαστεί να το βασανίσω καθόλου!! Το αποτέλεσμα μπορώ να πω οτι μου άρεσε πολύ και μπορώ να πω οτι θα μου άρεσε ακόμα και για τη διακόσμηση του χώρου ενός ενήλικα.

Πρόσφατα μου ζητήθηκε μία παρόμοια πεταλούδα για το δωμάτιο μιας μικρούλας που δεν έχει έρθει ακόμα στον κόσμο!! Δεν είχα περιορισμούς στο τί ακριβώς θα κάνω, απλά η κοπέλα με ενημέρωσε οτι το δωμάτιο θα έχει στοιχεία σε ροζ χρώμα και μου ζήτησε να έχει κάποιο στόλισμα επάνω της. Εγώ από την πλευρά μου επέλεξα το λευκό χρώμα για τα φτερά της πεταλούδας (με λίγη ασημόσκονη που δε φαίνεται στη φωτογραφία) και στολιδάκια σε συνδυασμό κόκκινου και ροζ χρώματος. Εύχομαι να αρέσει στη μανούλα της το δωράκι αυτό και για τη μικρούλα να γεννηθεί γερή και δυνατή και να έχει πάντα καλή τύχη στη ζωή της!!


Υ.Γ. Ζητώ συγγνώμη αν το τελευταίο διάστημα δεν αφήνω σχόλια στις αναρτήσεις σας, αλλά δίνω μάχη με τον blogger!! Μ΄ έχει εκνευρίσει αφάνταστα, γιατί μου έχει κάνει άνω-κάτω τη λίστα των ιστολογίων που παρακολουθώ κι έχω χάσει από εκεί πολλά από τα ιστολόγια που παρακολουθώ εδώ και καιρό... Θα το νικήσω το θηρίο, δε θα του τη χαρίσω ;)

20 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η πεταλούδα σου!!!! Μη στεναχωριέσαι για τον μπλόγκερ!! Θα φτιάξει που θα παει! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία!! Δε με πειράζει και τόσο γιατί ξέρω οτι θα βγάλω άκρη όταν ξεκολλήσει, απλά λυπάμαι που χάνω πολλές ενδιαφέρουσες αναρτήσεις όλο αυτό το διάστημα... Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια ειρήνη μου!! Πολυ όμορφη πεταλούδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το διακοσμητικό σου, σίγουρα θα αρέσει στη μέλλουσα μαμά!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ μια από τα ίδια έχω πάθει τον τελευταίο καιρό!!! Μην αγχώνεσαι με τα σχόλια...είναι τόσο δύσκολο να απαντάς σε όλους!!! Δεν πρέπει να κάνεις τίποτα άλλο! Φιλιά πολλά πεταλουδίτσα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειρηνακι μου παραμυθενια η πεταλουδα σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη η πεταλουδίτσα Ειρηνούλα!!
    Με το καλό να' ρθει η μικρούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κουκλίστικη είναι!
    Α όσο για τον blogger τα ίδια περνούσα κι εγώ, τα μισά μπλόγκς ούτε που τα εμφάνιζε, δεν ήξερα τι παρακολουθούσα, τα είχα παίξει. Ούτε μηνύματα μπορούσα ν' αφήσω! Τώρα είναι κάπως καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη μου η πεταλούδα σου είναι γλύκα!!!
    Ότι αφορά στον bloger έχει διάφορα προβλήματα....
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη η πεταλουδίτσα είναι πολύ όμορφη,μπράβο κορίτσι!!Για το blogger τώρα τι να σου πώ,τα ίδια περνάμε όλες......φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα! Ανταποδίδω την επίσκεψη μ'ένα βραβειάκι.. πέρασε μια βόλτα να το παραλάβεις!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΙΡΗΝΗ ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΣΟΥ,ΛΕΥΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΑΝ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΡΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πανέμορφη είναι
    και συ χρυσοχέρα από τι φαίνεται!~
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολυ ομορφη κατασκευη..καλο μηνα..και καλη συνεχεια..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή