8.1.12

Καλή και δημιουργική χρονιά...

...σε όλους μας!!! Εύχομαι το 2012 να είναι γεμάτο υγεία, αγάπη, χαμόγελα, ταξίδια, φαντασία, χρώματα και αρώματα για όλον τον κόσμο!!! Κι επειδή παρ' όλη τη χρυσόσκονη των ημερών, η χρονιά αυτή ξεκινάει με πολλές δυσκολίες για πάρα πολλούς ανθρώπους γύρω μας, εύχομαι να καταφέρουμε να συνειδητοποιήσουμε τη δύναμη που κρύβουμε μέσα μας ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί ως σύνολο ώστε να αλλάξουμε τα μέχρι τώρα δεδομένα, να διώξουμε όσα μας κρατάνε πίσω και να σχεδιάσουμε ένα πιο όμορφο μέλλον για όλους μας...


Ελπίζω να περάσατε όμορφα αυτές τις μέρες!!! Για 'μενα αυτές οι γιορτές ήταν γεμάτες αγαπημένα πρόσωπα και όμορφες στιγμές, αν και κατέληξα να βασανίζομαι από μια ίωση που μου χάλασε τα πολλά σχέδια που είχα κάνει...

Στις 29 του μήνα κατέβηκα με τον καλό μου στους γονείς μου, στα Χανιά. Ήταν όλοι μαζεμένοι εκεί: οι γονείς μου, η αδερφή μου με τον καλό της, ο αδερφός μου με τη γυναίκα και τη μπεμπούλα τους, όλοι οι φίλοι κι οι αγαπημένοι μου άνθρωποι. Δυστυχώς όμως, από την πρώτη μέρα άρχισα να νιώθω το λαιμό μου να με "τσιμπάει", αυτό εξελίχθηκε σε καταρροή, βρέθηκα με βρογχίτιδα και από χθες που επέστρεψα άρχισε να μου το γυρίζει σε πνευμονία!!! Να είναι καλά η αδερφούλα μου η καλή που με τις υποδείξεις και τη φροντίδα της με βοήθησε πάρα-πάρα πολύ κι ελπίζω από αύριο να νιώσω κάπως καλύτερα, αφού φυσικά έχω πάρει ότι φάρμακο και σε όποια μορφή κυκλοφορεί στο εμπόριο...

Αυτό που με στενοχώρησε είναι ότι δε χάρηκα τη μπεμπούλα όσο ήθελα, αφού δεν τολμούσα να την πλησιάσω όπως ήμουν κι ότι δεν κατάφερα να δω το μπεμπούλη της παιδικής μου φίλης που γέννησε μέσα στο Δεκέμβρη!!! Το χειρότερο βέβαια απ' όλα είναι ότι κόλλησα και το μπαμπάκα μου, ο οποίος έχει χρόνιο πρόβλημα με το αναπνευστικό του και θα ταλαιπωρηθεί πολύ να αναρρώσει...

Αυτά τα λίγα προς το παρόν από 'μενα!!! Θα χρειαστώ λίγο χρόνο για να οργανωθώ και να παρακολουθήσω το τί έχει συμβεί στη γειτονιά μας, μιας και όλο αυτό το διάστημα επέλεξα να μη μπαίνω στο διαδίκτυο και να χαρώ όσο μπορώ τους δικούς μου... Θα τα ξαναπούμε σύντομα :)

8 σχόλια:

  1. KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά και καλώς σε βρήκα Ειρήνη μου, με υγεία και χαρά και φυσικά περαστικά. Στην όμορφη πόλη σου βρέθηκα τον Σεπτέμβρη δυστυχώς μόνο για μια ημέρα αλλά πέρασα πανέμορφα. Από που να ξεκινήσω από την όμορφη παραλία σας από την αγορά σας, από το μουσείο του αείμνηστου Βενιζέλου;;; Άντε να μην φλυαρώ άλλο, το σπιτάκι μου είναι αλόη η βασίλισσα των φυτών, θα χαρώ πολύ να τα λέμε και από εκεί!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!ΠΡΟΣΕΧΕ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Χρονιά Ειρηνη μου και χρόνια πολλά! Ελπίζω σύντομα να γίνεις καλά κι εσύ και ο μπαμπάκας σου! Αχ τι κρίμα που δε μπόρεσες να δείς τα μωράκια...! Φιλάκια και περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά και περαστικά. Περιμένουμε τις καινούριες σου δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή και ευλογημένη χρονιά γλυκειά μου!με δημιουργια, υγεια και αισιοδοξια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά γλυκιά μου και περαστικούλια.. :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή