27.3.11

Εργασία και χαρά!!

Σήμερα δεν έχω να σας δείξω κάτι... Ήθελα απλά να σας πω οτι είμαι πάρα πολύ χαρούμενη!!! Οι δύο προηγούμενες ημέρες και ιδιαίτερα η χθεσινή ήταν πολύ κουραστικές... Ευχάριστα κουραστικές όμως!!!

Σε περίπου ένα μήνα θα παντρέψω δυό πολύ αγαπημένους μου φίλους και θα βαφτίσω το μωράκι τους, το πιο τέλειο μωρό του κόσμου :))

Είχαμε αποφασίσει με τη φίλη μου να κάνουμε εμείς τις μπομπονίερες (παιδικές και για μεγάλους) και αυτό το τριήμερο ήταν η ιδανική ώρα, μιας και βόλευε και την τρίτη της παρέας, τη φανταστική θεία του μπέμπη!! Αφού κάναμε την έρευνά μας στην αγορά για να καταλήξουμε στο σχέδιο και για να βρούμε τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε, ήμασταν έτοιμες...

Στρωθήκαμε, λοιπόν, από προχθές στη δουλειά και αργά χθες το βράδυ τελειώσαμε με όλες τις μπομπονιέρες!! Είχε πολύ πλάκα η όλη διαδικασία... Απλώσαμε τα υλικά μας σε όλο το σπίτι, μπήκαμε στη σειρά και αναλάβαμε η καθεμία το πόστο της...

Το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο!! Ιδιαίτερα οι παιδικές που είναι μέσα στα χρώματα, θα γίνουν ανάρπαστες!! Δυστυχώς έχω να σας δείξω καμία φωτογραφία... Θα σας το χρωστάω όμως :))

11 σχόλια:

  1. Ειρήνη καλώς σε βρήκα! Οι δημιουργίες σου μου αρέσουν πολύ και είναι πολύ ιδιαίτερες. Μου άρεσαν πάρα πολύ τα σκουλαρικάκια με υγρό γυαλί. Πολύ θα με ενδιέφερε να μου έλεγες που μπορώ να βρω οδηγίες κατασκευής και από που προμηθεύεσαι τα υλικά. Θα τα λέμε! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Χριστίνα και καλωσόρισες!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Η διαδικασία είναι απλή, αρκεί να έχεις τα κατάλληλα υλικά...
    Τα βασικά που θα χρειαστείς είναι ένα φύλλο μετάλλου (σε πάχος τέτοιο ώστε να μπορείς να το κόψεις με ψαλίδι), ένα σχέδιο (μπορεί να είναι είτε έτοιμο εκτυπωμένο σε χαρτί είτε να το ζωγραφίσεις εσύ με σμάλτο) και το πιο βασικό: υγρό γυαλί. Το υγρό γυαλί είναι ένα υλικό δύο συστατικών τα οποία αφού αναμειχθούν σε ίσα μέρη και στεγνώσουν δίνουν ένα διάφανο αποτέλεσμα, όπως είναι το γυαλί.
    Δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσω αν σου πω από πού παίρνω τα υλικά μου, γιατί μένω Θεσσαλονίκη... Σίγουρα όλα μπορείς να τα βρεις στα μαγαζιά με είδη χόμπυ! Το υγρό γυαλί μπορείς να το βρεις και ως εποξική κόλλα ή κόλλα δύο υλικών στα μαγαζιά με εργαλεία...
    Δεν έχω κάποια παραπομπή για οδηγίες, καθώς εμένα μου έδειξε πέρυσι η δασκάλα στα μαθήματα κοσμήματος που παρακολουθώ. Για ότι θέλεις πάντως, με χαρά μου να σου απαντήσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γάμος, βαφτίσια, χαρές!! με το καλό, με το καλό!! θέλω πολύ να δω τις μπομπονιέρες! ^^ όλες σου οι δημιουργίες είναι όμορφες! καλώς σε βρήκα! Διάβασα το παραπάνω σχόλιό σου και θέλω να σε ρωτήσω επειδη και εγώ στη θεσσαλονίκη μένω, από που το αγοράζεις και πόσο; εγώ το βρήκα στο art time και στο χελιδόνι περίπου 20 ευρω η μικρή συσκευασία! όνειρα γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!! Ιωάννα εγώ μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα εποξική κόλλα από μαγαζί με εργαλεία, οπότε δεν έχω καθόλου εικόνα για τις τιμές στα είδη χόμπυ... Νομίζω οτι την είχα πάρει γύρω στα 8-9 ευρώ. Δε θυμάμαι και πολύ καλά όμως ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συγγνώμη που επιμένω αλλά αυτό που μου λες είναι πολύ πολύ ενδιαφέρον και φτηνό! η εποξικη κολλα ειναι αυτή με τα 2 πλαστικα σωληωαρια, ετσι; ανακατευεις ιση ποσοτητα και απο τα 2 και απλα απλωνεις επανω στην εικονα; και εχει το ιδιο αποτελεσμα με το υγρο γυαλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. επειδή η δασκάλα μας είχε πει πέρυσι να πάρουμε εποξική κόλλα έχω χρησιμοοποιήσει μόνο αυτό το υλικό... δεν ξέρω αν έχει κάποια διαφορά με το άλλο υλικό που δίνουν στα καταστήματα με είδη χόμπυ... η εφαρμογή γίνεται όπως περιγράφεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη μου σ' ευχαριστώ πολύ! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη επειδή με ενδοιαφέρει κ εμένα αυτό με το υγρό γυαλί....η εποξική κόλλα είναι όπως το περιγράφει η Ιωάννα???Τα δυο πλαστικά σωληνάρια είναι σαν δυο σύριγγες μαζί???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κούκλες επανέρχομαι με νέα ανάρτηση κι ελπίζω να σας λύσω όλες σας τις απορίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ένα τοπικό μαγαζί το σετάκι του υγρού γυαλιού έχει 14 ευρώ και το πιο επώνυμο με μεζουρίτσες στα 20 ευρώ άρα η τιμή που αναφέρθηκε από την Ιωάννα είναι σωστή.
    Οι οδηγίες είναι πολύ απλές:
    1. Ισα μέρη από τα δύο υλικά
    2. Πολύ αργό ανακάτεμα
    3. Προσεκτική κάλυψη της επιφάνειας
    4. Ανενόχλητο στέγνωμα για πολλές ώρες!
    Σχετικά με την κόλλα να ξέρετε ότι είναι υποκατάστατο και μπορεί να κιτρινίσει με τον καιρό!
    Καλή επιτυχία σε όλες μας μια και εγώ θα κάνω την πρώτη απόπειρα εντός ολίγων ημερών!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή