26.3.11

Κοσμήματα με μέταλλα και σμάλτο.

Καλημέρα σε όλους!!
Ελπίζω να περάσατε όμορφα εχθές και να απολαύσατε αυτό τον υπέροχο ήλιο, που επιτέλους εμφανίστηκε τις τελευταίες ημέρες!! Εγώ πάντως βγήκα έξω το πρωί και δεν ήθελα να επιστρέψω στο σπίτι μου...
Στα δικά μας τώρα και συνεχίζοντας να σας δείχνω κάποια από τα χειροποιήματα των περυσινών μαθημάτων, σήμερα σειρά έχουν κοσμηματάκια που έχουν γίνει με μέταλλα (στη συγκεκριμένη ανάρτηση όλα είναι από αλπακα) ζωγραφισμένα με ψυχρό σμάλτο.





7 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα!!!!Οι καρδιές είναι τέλειες....το τελευταίο βρε θηρίο πως το σκέφτηκες?!...χιχιχι...φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολυυυυυυυυυυυυυυυυ :)))
    Όσο για τα τελευταία σκουλαρικάκια ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό όταν είδα τις κρεμαστρούλες!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Ειρήνη μου και καλώς σε βρήκα??Τι κάνεις κρητικιά συντοπίτισσα??Τα κοσμήματα σου είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!Εχω αρχίσει κι εγώ δειλά δειλά και φτιάχνω...τώρα λέω να ξεκινήσω το υγρό γυαλι...Να σε ρωτήσω καλή μου, τα καπάκια της μπύρας πως τα βάφεις?Είναι ακριβά τα χρώματα αυτά?

    καλό σου και όμορφο βραδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κι από 'μενα Ελένη!! Σ' ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου!! Εγώ τα βάφω με χρώματα σμάλτου, αλλά ίσως ένας πιο εύκολος τρόπος να είναι να τα βάψεις με κάποιο απλό σπρέι... Δοκίμασε το και είμαι σίγουρη ότι θα έχεις ένα εξίσου όμορφο αποτέλεσμα!! Δε θυμάμαι πόσο ακριβά ήταν τα δικά μου χρώματα γιατί έχει περάσει λίγος καιρός από τότε που τα πήρα... Τις επόμενες μέρες θα αναρτήσω και καινούρια σχέδια σε κρεμαστά, σκουλαρίκια και δαχτυλίδια από καπάκια!! Μείνει συντονισμένη κι ότι χρειαστείς, ρώτα μρ ;)

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα . μια πληροφορία θα ήθελα . οι κρεμάστρες υπάρχουν σε ποσότητα;;και μόνο σαν κόσμημα (όχι σε σκουλαρικι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα . μια πληροφορία θα ήθελα . οι κρεμάστρες υπάρχουν σε ποσότητα;;και μόνο σαν κόσμημα (όχι σε σκουλαρικι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή