21.3.11

Καπάκια... καπάκια... κι άλλα καπάκια!!

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα!!
Σκέφτηκα σήμερα να σας δείξω μία διαφορετική χρήση για τα μεταλλικά καπάκια, εκτός από τα σκουλαρίκια που είδαμε εδώ: http://eirinixeiropoihmata.blogspot.com/2011/03/blog-post_19.html.

Όταν είπα στον καλό μου γείτονα οτι μαζεύω τα καπάκια για τα κοσμήματα που κάνω, άρχισε να με προμηθεύει με πολλά - πάρα πολλά - και διαφορετικά καπάκια από μπύρες, ρετσίνες, αναψυκτικά κτλ... Γέμισα, λοιπόν, ένα σωρό κουτάκια με τα διάφορα καπάκια τα οποία χρησιμοποιούσα για τα σκουλαρίκια μου!!
Καθως πλησίαζαν τα γενέθλιά του συζητούσαμε με τον καλό μου τί δώρο θα του κάνουμε και  μου ήρθε μια ιδέα: να φτιάξω ένα σετ σουβέρ από τα τόσα καπάκια που είχα μαζέψει!!
Άπλωσα κι εγώ όλα τα καπάκια μπροστά μου, έφερα τα εργαλεία μου και ιδού το αποτέλεσμα:





6 σχόλια:

  1. Συνονόματη μου Ειρήνη Καλημέρα!!!!
    Πολύ όμορφη ιδέα είχες να φτιάξεις με τα καπάκια σουβέρ.Το βρίσκω πολύ πρωτότυπο και καθαρά ανδρικό χειροποίητο δώρο.
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Ειρήνη!!
    Πραγματικά είναι πολύ όμορφο για ανδρικό δώρο, όπως θα είναι ωραίο και σε σουπλά... Ίσως στο μέλλον το δοκιμάσω κι αυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστική ιδέα!!!!!!
    Ειδικά για αυτούς που λατρεύουν την μπύρα....κ όχι μόνο....πολύ καλό!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια ιδέα πραγματικά!!! Πολυ χρηστική και πρωτότυπη!! Θα το δοκιμάσω.. :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ Φωτεινή!! Περιμένω να δω και τη δική σου εκδοχή :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mou aresei para polu i idea me ta kapakia...tous kinigaw pou tous kinigaw apo pisw gia kesedakia apo giaourtia,adeious kafedes,rolla toualetas kai giati oxi kapakia?tpt den paei xameno...:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή