19.3.11

Σκουλαρίκια από καπάκια μπύρας...

Όπως σας έχω ξαναπεί υποστηρίζω φανατικά την ιδέα της ανακύκλωσης. Από μικρή είχα την τάση να κρατάω οτι μπορείτε να φανταστείτε, φαινομενικά άχρηστο, σκεπτόμενη οτι ίσως κάποια στιγμή θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω με κάποιον τρόπο... Μια συνήθεια που δεν έχω ακόμα αποβάλει ακόμα, γεγονός που δικαιολογεί τα αμέτρητα κουτάκια που βρίσκονται γύρω από το γραφείο μου :P

Όταν κατά τη διάρκεια των περυσινών μαθημάτων κοσμήματος μας πρότεινε η δασκάλα μας να κατασκευάσουμε σκουλαρίκια από τα μεταλλικά καπάκια μπύρας ενθουσιάστηκα!! Σας παρουσιάζω, λοιπόν, λίγα από τα σκουλαρίκια μου για να πάρετε μία ιδέα για το τελικό αποτέλεσμα. Για τη διακόσμηση των σκουλαρικιών έχω χρησιμοποιήσει χρώματα σμάλτου, χάντρες, εκτυπωμένα σχέδια και εποξική κόλλα, κορδέλα κι οτι άλλο είχα στα κουτάκια μου!!








3 σχόλια:

  1. Ε..τι..πως...η Kitty πασχαλίτσα?!Πρώτη φορά τη βλέπω έτσι!!!Αλλά είναι πολύ ωραίο...όπως κ τα υπόλοιπα...πολύ καλή ιδέα!Αχ κ εγώ το έχω αυτό...μαζεύω οτι μπορείς να φανταστείς...έχω γεμίσει κούτες κ κούτες...κ τα θυμάμαι μετά απο ένα χρόνο..κ πετάω τα μισά..γιατι τελικά δε μου χρειάστηκαν...οταν τα ήθελα βέβαια δεν τα θυμόμουν!Τι τσακωμούς έχω ρίξει...
    ''Αφού δε τα χρειάζεσαι τι τα μαζεύεις?όλα τα χαζά μαζεύεις''!!!
    'Κάποια στιγμή θα μου χρειαστούν!''......χαχαχα...φιλάκια Ειρήνη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχαχαχαχαχα!! Άσε σε καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ όμως!! Οι γύρω μας δε μας καταλαβαίνουν ;) Πολλή σαβούρα όμως βρε παιδάκι μου...
    Γλύκα δεν είναι η Kitty??? Κι εγώ μόλις την είδα την ερωτεύτηκα!! Οτι πρέπει γι' αυτή την εποχή!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφα!!αυτά με την hello kitty με ξετρέλαναν!!είναι φανταστικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!! =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή