14.12.11

Ένα αγγελάκι... κορυφή!!!

Το δεντράκι μας είναι στολισμένο από το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Νοέμβρη κι ενώ κοιτούσα περήφανη τα ζυμαρένια στολιδάκια μου, κάτι μου έλειπε στην κορυφή του... Δεν ήθελα να βάλω κάτι έτοιμο, ήθελα να είναι όλα πάνω του απ' τα χεράκια μου!!! Η σκέψη μου ήταν από την αρχή να φτιάξω ένα αγγελάκι, αλλά δεν είχα το χρόνο να ασχοληθώ και μ' αυτό. Χθες, όμως, το πήρα απόφαση!!! Τρύπωσα στο χαμό με τα διάφορα υλικά που μαζεύω ανά περιόδους στο σπίτι, διάλεξα αυτά που μου ταίριαζαν και ορίστε το αποτέλεσμα:

 


Τα υλικά που χρησιμοποίησα τελικά ήταν:
σύρμα σε χρυσό χρώμα, πενσάκια, κόλλα, λευκή γάζα, ύφασμα σε χρυσό χρώμα, σπάγκος, διαφανές πλαστικό για το σώμα και τα φτερά, εφημερίδα, χαρτοταινία, τέμπερες, μαρκαδόροι, πινέλο και ψαλίδι. Η ανακύκλωση σε όλο της το μεγαλείο!!!


14 σχόλια:

  1. είναι υπέροχο!!!πάρα πολύ όμορφο!!μπράβο!!καλή επιτυχία και στον διαγωνισμό της apinkdreamer!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και στους άλλους διαγωνισμούς!!!!!!!!!!!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο το αγγελάκι σου Ειρήνη...και εμένα τώρα τελεύταια δεν ξέρω τι με έχει πιάσει...με τα έτοιμα...θέλω όλα να είναι από τα χέρια μου...αλλά δυστυχώς ο χρόνος μας είναι περιορισμένος!!!! Φιλιά πολλά και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΑΓΓΕΛΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο αγγελούδι!!
    ..Είναι και με ανακυκλώσιμα υλικά που έχω μια αδυναμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το αγγελάκι είναι πολύ τσαχπίνικο!! Καλή επιτυχία στους διαγωνισμούς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειναι τελειο ειρηνη μου! σε ευχαριστω πολυ!
    καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γλυκουλίνι το αγγελάκι, μπράβο Ειρήνη!!!Καλή επιτυχία !!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απλά υπέροχο!!!!! Το πιο όμορφο αγγελάκι για την κορυφή του δέντρου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία ιδέα Ειρήνη χρυσοχέρα!Καλως σε βρίσκω!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!! Πραγματικά διασκέδασα με τη διαδικασία και μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα!! Αφού σκέφτομαι μετά τις γιορτές να το κρατήσω ως διακοσμητικό σε κάποια γωνίτσα του σπιτιού :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι λίγο μαγκάκι στο χαμογελάκι ε? χα χα! Είναι πάρα πολύ όμορφο Ειρήνη μου!!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή