15.2.13

Χειροποίητα διακοσμητικά βρεφικού δωματίου

Όποτε μου δίνεται η ευκαιρία να φτιάξω ένα διακοσμητικό για κάποιο βρεφικό/παιδικό δωμάτιο χαίρομαι πάρα-πάρα πολύ!! Κι όσα κι αν έχω φτιάξει μέχρι τώρα, κάθε φορά ευχαριστιέμαι τη διαδικασία σα να είναι η πρώτη φορά... Σήμερα, λοιπόν, έχω να σας δείξω δύο εκδοχές τους: το πρώτο πήγε στη φίλη μου την Αλεξία, που μου το ζήτησε για την ανιψούλα της και το δεύτερο για τη μπουμπούκα της αδερφής μου!! Βέβαια, αυτό της Αλεξίας έχει περάσει από τα 40 κύματα μέχρι να φτάσει στα χέρια της, αφού ενώ το έχω έτοιμο από το καλοκαίρι, το παρέλαβε μόλις πριν από λίγες μέρες, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία!!

Αυτή τη φορά αποφάσισα να μη χρησιμοποιήσω χαλκό, όπως συνήθιζα μέχρι τώρα για να γίνουν λίγο διαφορετικά. Στο πρώτο χρησιμοποίησα για την ένωση κηροκλωστή κι όχι ντίζα ως συνήθως, ενώ το δεύτερο το έδεσα με καρώ κορδέλα και το έκανα οριζόντιο κι όχι κατακόρυφο, όπως όλα τα προηγούμενα!! Ελπίζω να αρέσουν στις ζουζούνες πρώτα απ' όλα και μετά στους γονείς τους!!




Πριν σας αφήσω, θέλω να ευχαριστήσω πολύ-πολύ τη Μαρία Έλενα για την καρφιτσούλα δωράκι-έκπληξη που μου έστειλε για τη συμμετοχή μου στην ψηφοφορία που έκανε σε αυτή την ανάρτησή της!!


Επίσης, ευχαριστώ πολύ-πολύ και τη Φωτεινή για το γουράκι που μου έστειλε από τη συμμετοχή μας στη γιορτινή ανταλλαγή δώρων της Χαράς!!


12 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου αν στις ζουζουνες κάνεις το γλυκούλικα και ομορφα πραγματακια... στο δικο σου μωράκι ...φανατζομαι τι θα κανεις...!!!! πολύ ωραια τα έφιαξες΄΄΄σίγουρα θα χαρουν πολύ που θα τα δούνε... φιλακια και με το καλό και εσύ....το δικο σου.... φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι υπέροχα Ειρήνη μου!!! Να είναι καλά τα μωράκια και να τα χαρούνε... Σίγουρα θα ξετρελαθούν!!! Εδώ ξετρελάθηκα εγώ, που μπέμπα δε με λες... Χαχαχα... Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα είναι, θα ξετρελαθούν! (και οι μικρές και οι μεγάλοι...) Πολλά φιλιά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πού όμορφα τα διακοσμητικά που έφτιαξες.
    Και τα οριζόντια και τα....κάθετα.
    Με γεια τα δωράκια σου.Να είσαι καλά και να δημιουργείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρήνη μου πολύ χαριτωμένα τα διακοσμητικά!...είμαι σίγουρη ότι θα τα χαρούνε μικροί και μεγάλοι!...
    Την καρφιτσούλα σου να την χαρείς!...και το γουράκι εύχομαι να σου φέρει τύχη! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν υπάρχει περίπτωση να μην χαρούν τα μικρούλια με αυτά που έκανες.Είναι αριστούργημα!!!!Μπράβο!!
    πολλά φιλιά,καλή συνέχεια και καλό ΣΒΚ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα τα διακοσμητικά σου!!!Με γεια και τα δωράκια σου!!!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα.
    Χαίρομαι που σου άρεσε η καρφιτσούλα μου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι μικροί θα τα απολαύσουν και οι μεγάλοι θα ξετρελαθούν!!! Μπράβο σου Ειρηνάκι μου!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πανεμορφες ολες οι δημιουργιες σου!φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. φανταστικές δημιουργίες!!!!!!!!!!!!!!!!!!καλή επιτυχία και με τον διαγωνισμό μου!!! σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας!!!!!!! happy weekend!!!!!!! =^o^= meow <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή