5.7.11

back to life...

Επιτέλους πίσω στη βάση μου!! Χμμμμ, επιτέλους;! Δεν ξέρω...

Αφού λοιπόν πάντρεψα, βάφτισα, παντρεύτηκα κι εγώ η ίδια κι επέστρεψα μετά από αρκετό καιρό στη βάση μου στη Θεσσαλονίκη!! Βλέπετε έλειπα από 12 Μαϊου στην πόλη μου, τα πανέμορφα Χανιά, μιας κι ο γάμος μας έγινε εκεί στις 19 Ιουνίου...

Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και περάσαμε αξέχαστα με τους αγαπημένους συγγενείς και φίλους που μας τίμησαν με την παρουσία τους από πολλά και διάφορα μέρη της γης (εντός κι εκτός Ελλάδας)!! Ακόμα το μυαλό όλων μας ταξιδεύει σε εκείνες τις μέρες που ζήσαμε τις γεμάτες θάλασσα, ξεγνοιασιά και διάθεση για γιορτή...

Ξέρω βέβαια πολύ καλά οτι οι μέρες που ζούμε είναι πολύ δύσκολες, για εμάς και για τη χώρα μας και δεν το παραβλέπω... Είμαι κι εγώ μέρος του συνόλου των συμπολιτών μας που δεν έχουν καμία διάθεση να αποδεχτούν τις αποφάσεις τους χωρίς να δώσουμε πρώτα τη δική μας μάχη... Πιστεύω οτι είναι μια μάχη που οφείλουμε να δώσουμε μέχρι τέλους και με όλες μας τις δυνάμεις, για να μπορούμε να κοιτάζουμε τις γενιές που έρχονται μέσα στα μάτια...

Καλώς σας ξαναβρήκα όλους και όλες σας, θα επικοινωνούμε και θα λέμε τα νέα και τους προβληματισμούς μας!! Έχω χάσει πολλά από τις δικές σας αναρτήσεις... Θα μου πάρει λίγο χρόνο να ξαναμπώ στους ρυθμούς μου, μιας κι έχω μείνει τρομακτικά πίσω στη δουλειά μου, οπότε ο χρόνος μου είναι πολύ πιεσμένος!! Εύχομαι σύντομα να μπορέσω να κάνω και μια ανάρτηση με κάποια νέα μου δημιουργία... Σας φιλώ,
                                                                Ειρήνη

6 σχόλια:

  1. ενα ενα βρε θυριο ενα ενα να σε ευχηθω ο δρομος της ζωης σας να ειναι δυσκολος γιανα ειστε ενωμμενοι και γεματοι αγαπη για τους δυο σας να ειναι ευκολος για να χαιρεστε τα αποτελεσματα του τσαχπινικος για να εχει μια δωσει τρελας και λιγο πολυπλοκος για να εχει γουστο. που λες εσενα θελουμε να σε δουμε κυρια μου μιας και εισαι απο εδω να συναντησω αλλον εναν απο εδω μεσα αν θες. να δουμε και φωτο παρακαλω. πλεον θελουμε και τα νεα σου δημιουργηματα και να σε δω στον διαγωνισμο μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω ευχάριστα νέα!!!Να ζήσετε!!!
    Στο νέο ξεκίνημα της ζωής σας να έχετε υγεία,αγάπη,ευτυχία,σεβασμό κ ότι επιθυμείτε!!!
    Περιμένουμε δημιουργίες σου...κ καμιά φωτογραφία αν θέλεις..χιχι!!!Πολλά φιλιά Ειρήνη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ζήσετε, Ειρήνη μου, να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Λένα: Καλώς σας ξαναβρήκα!! Θα μου πάρει λίγο χρόνο να επανέλθω στους ρυθμούς μου, αλλά θα τα λέμε :)

    @love2love: Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές σου!! Εύχομαι οτι καλύτερο και για 'σενα!! Βεβαίως να τα πούμε κι από κοντά... Όσο για τη φωτογραφία που λες... έχω μία ψηλά-ψηλά όπως μπαίνεις στο ιστολόγιό μου :P

    @el.mar: Να 'σαι καλά κι εσύ οτι επιθυμείς σου εύχομαι!! Οι δημιουργίες μου μάλλον θα αργήσουν λιγάκι... όσο για τη φωτογραφία βλέπε την προηγούμενη απάντηση ;)

    @Βίκυ: Εύχομαι πολλή-πολλή αγάπη και αμέτρητα χαμόγελα και σε 'σενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.

    You obviously know what youre talking about,
    why throw away your intelligence on just posting videos to your site when you could
    be giving us something enlightening to read?



    Also visit my web-site tips to make a guy fall in love with you

    ΑπάντησηΔιαγραφή